Wednesday, November 17, 2010

penghargaan

penghargaan

Tugasan ini dilaksanakan sebagai salah satu daripada penilaian untuk bahagian tugasan individu 30% bagi Program Sarjana Muda Pengajaran Pendidikan Islam Sekolah Rendah di (OUM) yang diikuti untuk kursus HBAL 3203: Kemahiran Menulis Bahasa Arab. Antara lain, program ini bertujuan untuk meningkatkan pemahaman dan pengetahuan serta dapat mempraktikkan kaedah pengajaran dan pembelajaran dalam konteks pendidikan.

Terima Kasih dan penghargaan  kepada pensyarah pembimbing kursus ini, al-ustaz zamri bin rejab, atas segala bimbingan, sokongan dan nasihat yang diberi secara berterusan dalam melaksanakan tugasan ini. Penghargaan terima kasih juga  kepada al-ustaz mohamad saufi dan al-ustaz mohamad ezani  di atas bantuan dalam menjayakan tugasan ini.

Buat rakan-rakan sekuliah, terima kasih atas kerjasama dan sokongan yang diberikan. Semoga dengan keprihatinan ini memberikan berkat berpanjangan kepada kita. Akhir kalam, semoga kita akan menjadi pendidik yang berkualiti di dalam memberikan sumbangan serta melaksanakan agenda pendidikan buat anak-anak bangsa sehingga melahirkan insan-insan cemerlang, gemilang dan terbilang...amin

No comments:

Post a Comment